Üniversitemizde göreve yeni başlayan akademik personele yönelik düzenlenen Uyum Programının 2. gününde açılışı Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Selahattin KAYMAKCI tarafından gerçekleştirildi. Konuşmasında Merkezi Öğrenci İşleri Sistemi kapsamında yürütülen çalışmalar hakkında da bilgi veren Rektör Yardımcımız, akademik süreçlerin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için akademik ve idari birimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çekti. Ayrıca katılımcıların görüş, öneri ve taleplerini dinleyerek üniversitemizde sunulan hizmetlerin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunarak, yeni göreve başlayan akademik personele görevlerinde başarılar diledi.
Programın Öğrenci İşleri Daire Başkan Vekili Aydın CAYMAZ tarafından gerçekleştirilen 2. gün oturumunda, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfasının etkin kullanımı hakkında bilgiler verilerek web sayfasında yer alan güncel duyurular, istatistikler, Çift Anadal (ÇAP) ve Yandal programları ile akademik süreçlerde yararlanılabilecek diğer bilgi ve dokümanlara ilişkin tanıtımlar gerçekleştirildi.
Akademik personelin ihtiyaç duyabileceği bilgi ve belgelere hızlı erişim sağlayabilmesi amacıyla web sayfasındaki menü yapısı ve içerikler hakkında bilgilendirme yapıldı.
Yeni göreve başlayan akademik personelin üniversitemizin akademik ve idari işleyişini daha yakından tanımasına, dijital sistemleri etkin kullanmasına ve görevlerini daha verimli şekilde yerine getirmesine katkı sağlaması amaçlanan Akademik Personele Yönelik Uyum Programının Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı için planlanan eğitim ve bilgilendirme oturumları başarıyla tamamlandı. Program, katılımcılara teşekkür edilmesinin ardından sona erdi.